ZWROTY

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania złożonego zamówienia. Aby to zrobić postępuj zgodnie z  następującymi krokami:

  1. Wydrukuj i wypełnij Formularz odstąpienia od umowy.
  2. Aby przyspieszyć proces wydrukuj potwierdzenie zamówienia, które otrzymałeś na swój adres email.
  3. Zwracany produkt odeślij, wraz z formularzem oraz potwierdzeniem, na adres:

Natalu

Maciej Bodzenta

ul. Sobieskiego 15/2

41-500 Chorzów

Zwrot płatności za zamówienie nastąpi w ciągu 14 dni od przesłania do nas formularza odstąpienia od umowy, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu paczki ze zwróconym towarem. Zwrot wykonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Ciebie przy składaniu zamówienia.

Zwrotu możesz dokonać jedynie, gdy:

  1. Towar jest nowy i nie nosi jakichkolwiek śladów użytkowania;
  2. Towar posiada wszystkie metki oryginalnie przytwierdzone przez producenta oraz zapakowany jest w oryginalne, niezniszczone opakowanie;
  3. Towar nie został wyprany ani poddany jakiemukolwiek innemu procesowi czyszczenia.

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem sklepu koszty przesyłki zwrotnej są po Twojej stronie i nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu oraz, że z zgodnie z prawem konsumenckim produkty, takie jak: bielizna, smoczki, kosmetyki, akcesoria kosmetyczne oraz środki higieny nie podlegają zwrotom ani wymianom.

WYMIANY

Jeśli chcesz dokonać wymiany w naszym sklepie to jest to możliwe jedynie poprzez dokonanie zwrotu oraz złożenie nowego zamówienia w naszym sklepie.

 

REKLAMACJE

Jeśli otrzymany od nas towar będzie w jakikolwiek sposób wadliwy przysługuje Ci prawo do reklamacji. Aby złożyć reklamację wypełnij następujące kroki:

  1. Wydrukuj i wypełnij Formularz reklamacji.

  2. Wydrukuj potwierdzenie zakupu, które otrzymałeś od nas na swój adres email i dołącz je do paczki, którą do nas wyślesz.

  3. Formularz reklamacji zapakuj wraz z produktem, który chcesz reklamować i odeślij na adres:

Natalu

ul. Sobieskiego 15/2

41-500 Chorzów

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.